Android Ana Ekrandaki Sabit Simgeleri Ayarlama

Selam Dostlar!

Bugünkü kısa ama pek bilinmeyen konumuz; "Android Ana Ekrandaki Sabit Simgeleri Ayarlama"

Bir çok arkadaştan duyuyorum; o aşağıdaki 4 kısayolun birinin ya da birkaçının kaybolduğunu ve geri getirilemediğini söylüyorlar...

Hani telefonda şu aşağıdaki Arama / Rehber / Mesajlaşma / Uygulamalar kısmı var ya, onu kastediyorlar işte =)

Çözüme gelelim;

1) Uygulamalara giriyoruz. 
(Zaten o sekme asla kaybolmaz)

2) Menü'ye dokunuyoruz/basıyoruz. 
(Sol alttaki yer. Üstteki resimde arama kısmının hemen altı işte)

3) Düzenle/Edit diyoruz.

4) Kaybolan simgelere ya da istediğimiz herhangi bir simgeye basılı tutup aşağıya doğru sürüklüyoruz.

5) Görev tamam =)

Not: 1 Bugün fark ettim; eğer SD Kart uygulamasının kısayolunu atarsanız telefonu kapatıp açtığınızda o uygulama geri menüye dönüyor, buna bir çözüm bulamadım. Android düşünsün :(

Not 2: Konudan alakasız kısa bir şey belirteyim; anlatım şeklim bazılarınıza çok basitçe gelebilir fakat ben böyle anlatmak zorundayım; çünkü ilk kez android telefon kullanan birisi de bu yazıyı okuyor olabilir. İşi bilen adam zaten leb demeden leblebiyi anlar ona sözüm yok; fakat blogun adı BASİT ANLATIM di mi, bu detayı atlamamam lazım =)